12 Ocak 2012 Perşembe

YALNIZLIKLAR

Aşırı karıncalanma olmadan (az karıncalı) internete yüklenebilecek video dosyasına dönüştürmeyi başardım nihayet yalnızlıklar’ı, sevinçliyim, gururluyum:) Şimdiye kadarki bütün denemelerimde geri püskürtülmüştüm, exe dışındaki bir formatta hem izlenemeyecek kadar kalite kaybediyordu hem de dosya boyutu aşırı büyük oluyordu. Gerçi exe gibi olmadı tabi ama…artık izlenebilir:)
Geçen sene bu zamanlar hazırlamıştım bunu. Toplam 62 fotoğraf var. Fotoğraf sayısını değiştirmedim ama 6 fotoğrafı değiştirdim. Boş gevezeliklerimden iyidir kesinlikle:)

Meraklısına not : Yalnızlığın parçalısı, yekparesi olur muymuş? Olur da nasıl olurmuş? Olur işte!.. 


Meraklısına not 2 : Müzik Kitaro'nundur, başından ve sonundan biraz kesmişimdir.
Kesiksiz hali için bkz. http://www.youtube.com/watch?v=VQFanwl9NHg

Yükleyip izledikten sonraki not: Buraya yükleyince kaykılmış gene bu :( Blog kendi ayarlarını uyguladı herhalde üzerine, gazı kaçmış kolaya dönmüş! Amaan ne zor işler bunlar yaa!

6 yorum:

  1. A. İlhan, iyidir
    Kitaro, iyidir
    Fuzuli desen zaten herkes bilir üstadı,
    Fotoğraflar da güzel.
    İyi :)
    Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. sıla mektubu gibi olmuş, "o iyidir, bu iyidir, şu iyidir, beni soracak olursan hamdolsun ben de iyiyim" :)
    beğenmenize sevindim, sağolun.

    YanıtlaSil
  3. o kısmı "üç noktada saklanır." O bekleyen kişiye sıra gelmez selam almak,hatır sorulmak için Bknz. A.Turan Alkan; Üç Noktanın Söylediği :)
    Kolay beğenmem bi' kere,kıymet biliniz efem.

    YanıtlaSil
  4. "ilim bir nokta idi onu cahiller çoğalttılar."
    iyiymiş, merak edilesiymiş...ettim nitekim.
    biliyoruz. kıymeti de biliyoruz kıymet de biliyoruz, siz de bunu biliniz:)

    YanıtlaSil
  5. Öyle diyorsanız öyledir.

    YanıtlaSil
  6. niye insanlar kendi yalnızlıklarının nasıl olduğunu merak etmezler ?niye başkalarını merak ederler:? niye korkulur yalnızlıktan ?Ben severken yalnızlığımI yoksa hiç yalnız kalmadım MI?

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...