25 Aralık 2015 Cuma

MELANKOMİK NOTLAR - 25

Babam belgesellerdeki hayvanlara bile karışıyor. Tek bir kurt tarafından kovalanan yabani keçi sürüsüne “boynuzunuza tüküreyim sizin, dönün de bi tane vurun daa!” dedi.

Eee gürledi gitti koca yıl. Hiç memnun değildim senden 2015, sittir git lütfen. Umutların bol olduğu, barışlı kardeşlikli, full mutluluklu, dertlilere deva, borçlulara eda, amin.

Yolların çapraşıklığı değil de…nem nem!

Bu Honkong esnafı dünyanın geri kalanı annelerinin mesleği hakkında yargıda bulunsun diye yoğun mesai harcıyor! Yalan oldu bizim 24-70.

Farantouri de yalan oldu. Konser sadece özel davetlilereymiş. Biz özel değiliz malum. Bir kez daha dinlemek nasip olur inşallah. Amin.

Büyük ikramiye bana hayatta çıkmaz. Kötümser falan değilim, bilet almıyorum. O kadar haram para bana çıksa ne olacak ki, kim bilir ne acayip çeşit belalara gark olurum. İyi böyle iyi.

Blogun en mümin yazısı bu sanırım. Aminler haramlar falan. Dedem hacıydı benim zaten. Hayırlısı anasını satiim.

Bütün bu şarkılar falan…çok da şeyapmamak lazım.

Ve bütün bu her şey. Nasıl da geçici.

Yaratıcı drama… ismi kulağa ne hoş geliyor. Kendi de öyledir umarım, merakla bekliyorum.

Ben feleğin boş bulunma ihtimalini sevdim.

Cumanız hayrolsun. Nemanız bol olsun.

Kafamda ne idüğü belirsiz bişi çıktı. Doktora göstermedim henüz ne olduğunu bilmiyorum. Kafa tuhaf şeyler üretmekte level atladı, soyuttan somuta geçti!

İstanbul’un en güzel tarafı ne yöne biraz ısrarla gitsen suyu buluyor oluşundur. (Avrupa yakasında iken batıya, Anadolu yakasındayken doğuya gitmek hariç, bu ikisi de olmasa ada olurdu zaten şehir.) Ve bu şehrin en güzel saatleri gece 1’den sabah 7’ye kadar olan saatlerdir. Sahillerin en güzel mevsimi de kış.

6 yorum:

  1. Kafanda türemiş somut şeye dek pek keyifli bir yazıydı. Dilerim tez vakitte bir dohtura görünürsün ve ferah haberler alırız.
    Öte yandan sahiller bu mevsimde güzel muhakkak ama gittigin zamanlarda benim gibi züref ağanın düşkünü kabilinden giyinme sakın! Yaşadığının farkına varıyorsun o kadar diyem yani :))))

    Nes

    YanıtlaSil
  2. kafamdaki şey siğilmiş. gittim doktora. önemsiz yani, tedavisi de kolay.
    züref ağa ne be! zürefa o zürefa, zarifler yani, sen gibi çok fonksiyonlu bir mütercim kişiye hiç münasip bulmadım bu hatayı ama yalan yok çok eğlendim, sağol varol :) (pisim ben)
    sahiller olmadan da farkındayım yaşadığımın ama sahillerle bir başka farkındayım çok şükür :)

    YanıtlaSil
  3. Çok fonksiyonlu demen ile gururlanmali miyim? Yogsam yerden yere vurmak suretiyle eglenmene vesile olduğum içün sevinmeli/üzülmeli miyim bilemedim :)) ama siğilin hayırlı ve de geçmiş gitmiş olsun ;)
    Şimdi gelelim savunma metnime:
    İster inan, ister isen de inanma ama yıllar evvel bu konuyla ilgili bir makale okumuştum. Kaynak sorar isen beyan edemeyeceğim. Benjm söylediklerim yetinmelisin :))
    Söyle ki, Zürefa değil o işin aslı Züref Ağa imiş.
    Efendiciğime söyleyeyim; bu Züref Ağalar, genç yaşta zengin eşlerini yitirmek suretiyle dul kalan kadinlarmış. Kendileri o variyetleriyle yeniden bir kocaya varmak istemez bunun yerine cinsel tercihlerini değiştirip, lezbiyenlige geçiş yaparlarmis. Öyle ki; gencecik kızları, başlık paralarını vermek suretiyle yanlarına yardimci /köle gibi satın alirlarmis. Ama iste zamanın neticesi; böylesi bir hayati yaşarken ellerinde avuçlarında ne varsa harcamaktan son zamanlarında epey darlığa duserlermis. Ama iste bu günlerde de efendime soyliim, mihrap yerinde diyebilmek adına en gösterişli şekilde giyinmeye devam ederlermis. Elde avuçta da birsey yok tutup sandıklarından el işlemeli beyaz tiril tiril kıyafetlerini kış günü geydikleri de olmuş herhalde ki kendilerine " Züref Ağa'nın düşkünü, beyaz giyer kış günü" denivermis.
    Hayırlı akşamlar olsun ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefondan yazarsan da böyle "ama iste, ama iste" olurmussun :))) rezillik

      Sil
    2. 1- "züref" ne ola ki? bir anlamı olmalı. ben baktım bulamadım.
      2- bu kadınlar neden ağa? erkeklere denmez mi ağa diye? aktif lezbiyen oldukları için erkek sınıfına mı sokulmuşlar?
      3- zengin dul olmanın cinsel tercih değişimine böyle topluca etki edip bir zümre oluşturmasındaki hikmeti de çözemedim,
      4- işin tuhafı ekşi sözlük'e göre zürefa osmanlı'da lezbiyenlere takılan isimmiş. ama "züref ağa" tabirine hiç bi yerde rastlayamadım. zürefa dediğin de zarif'in çoğulu bildiğin,
      5- karışık mevzu vesselam!
      6- beni eğlendirmeyi başardığın için mutlu olmalısın :

      Sil
    3. 1- "züref" ne ola ki? bir anlamı olmalı. ben baktım bulamadım.
      2- bu kadınlar neden ağa? erkeklere denmez mi ağa diye? aktif lezbiyen oldukları için erkek sınıfına mı sokulmuşlar?
      3- zengin dul olmanın cinsel tercih değişimine böyle topluca etki edip bir zümre oluşturmasındaki hikmeti de çözemedim,
      4- işin tuhafı ekşi sözlük'e göre zürefa osmanlı'da lezbiyenlere takılan isimmiş. ama "züref ağa" tabirine hiç bi yerde rastlayamadım. zürefa dediğin de zarif'in çoğulu bildiğin,
      5- karışık mevzu vesselam!
      6- beni eğlendirmeyi başardığın için mutlu olmalısın :

      Sil

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...