9 Aralık 2015 Çarşamba

YOKLAMA

Okuma yazmam yok, kitaplarım var.

Zevke iş diye abone olup iş olduğu için bezdiklerim var.

Öyleymiş gibi yapmalarım yok ama öyle değilmiş gibi yapmalarım var.

Çok şükür ki bir kedim var.

Herkesin taşı böbreğinde falan olur, benim göğsümde taş var.

Yabancı dilim yok ama bana yabancı pek çok dil var.

Dinlemeye korktuğum için aylardır dinlemediğim türkü var.

Tapularım yok ama tabularım var.

Her türden her bok rengim var, mavim yok.

Sıkılmalarım var.

Sıcak sıcak gevrek ukdelerim var.

Uyku düzenim yok, uykumu düzenim var.

Burnumu yurt edinmiş bir canım var.

https://www.youtube.com/watch?v=4Bk0JU181q0

Benden içeri üç beş tane daha ben var, o var, bu var, isim, şehir, hayvan, bitki.

Kurulmaya her daim hazır pek çok fazla cümlem, domuz gibi susmalarım var.

12'ye isabet etmiş yanılmalarım var.

Sövesim var.

6 yorum:

  1. Benim de...
    Selam olsun
    Nes

    YanıtlaSil
  2. "12'ye isabet etmiş yanılmalarım var."
    Bu cumleye milyonlarca yildiz dagitasim var! ♥♥♥

    YanıtlaSil
  3. "12'ye isabet etmiş yanılmalarım var."
    Bu cumleye milyonlarca yildiz dagitasim var! ♥♥♥ TNA

    YanıtlaSil
  4. hahaa bazı şeyler nasıl da ortak di mi? :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...