11 Aralık 2015 Cuma

SULTAN MAKAMI

Geçen video paylaştıktan sonra Sultan Makamı'nı bilmem kaçıncı kez izlemeye başladım yeniden. (4 sanırım) Hem de evde tarafımdan izlenmeyi bekleyen bir dünya film var iken. Komiksem demek. Değilimdir belki de.
İnsan yarası yarasına denk geleni severmiş ya...o hesap. Lüzumundan fazla anlıyorum ben bu diziyi, anladığımdan daha fazla da seviyorum. Hiç bir şeyi çakma değil, nasıl temiz, nasıl içerden...
Güzelliği sadece benim öznel değerlendirmelerime göre değil tabi, nesnel olarak da neden bu kadar güzel-özel olduğu kolaylıkla açıklanabilir dizinin. "Underrated" diyor gavurlar, kadri bilinmemiş yani, tam o işte bu da. Gerçi benim gibi delisi de çok.
Video editlemeyi öğrenirsem belki buraya dizinin mühim sahnelerini de yüklerim. (Dizinin yarısını yani) Çok da akıllıca değil ama, du bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...