15 Eylül 2015 Salı

RENKLİ BİR AYRILIK - 2

-          Ayrılmalıyız aşkım.
-          O nedenmiş?
-          Sarışın çocuklarım olmasını istiyorum ben.
-          Eee?
-          Ben sarışınım. Sen de öylesin.
-          Evet öyleyiz, anlamadım hala meseleyi.
-          Recep dayın çok esmer bir insan.
-          Mukadder dayım sarışın ama.
-          Olsun, ya Recep dayına çekerse çocuk? Kız halaya, oğlan dayıya çeker derler.
-          Lan manyak. Recep dayım bizim çocuğumuzun dayısı olmayacak ki, senin kardeşin onun dayısı olacak.
-          Benim erkek kardeşim yok ki.
-          Çocuğumuz erkek olacak ve  biyolojik dayısı olmayacağı için o da mecburen babasının esmer olan dayısına çekecek. Bu mu tezin?
-          Aşkım bu ihtimal beni ürkütüyor anlıyor musun? Esmer genleri olan bir sülaleniz var sizin.
-          Recep dayım öz dayım değil aslında. Annanem  O’nu esmer bi işçiden peydahlamış diyolar. Dedem sarışın yoksa.
-          Olsun, annanenden gelen genler sende de var, esmerlik ya O’ndan geliyorsa?
-          Ya delirme, annanem de çok sarışındır. Gençlik resimlerini göstereyim istersen?
-           Ama böyle ikna olamam ki. Kötü ihtimaller kabus gibi Muzaffer, korkuyorum. Hem madem annanen böyle orospu bi insan, anneni de bi başka işçiden peydahlamış olabilemez mi?
-          Köylü gibi konuşma, “olamaz mı?” demen gerekirdi.
-          Çok özür dilerim. Hep bu diziler yüzünden. Bozuluyor insanın lisanı ister istemez. Affet lütfen.
-          Onu affedeyim de annanem için az önce ettiğin lafı nasıl affedicem?
-          Sen dedin Recep dayını peydahlamış diye, orospu olmaz mı ki?
-          “Libidosu yüksek” diyelim.
-          Peki, kusura bakma o zaman.
-          Ya pardon da, bu sarışınlık takıntısı nerden? Esmer olsa ne olur ki?
-           Brad Pitt gibi bi oğlum olsun istiyorum ben.
-          Peki sarışın olur da tipi hiç benzemezse?
-          Kader kısmet tabi, tevekkül sahibi bi insanım ben.
-          Sennn!? Peki kız olursa.
-          Angelina Jolie gibi olsun o da.
-          Angelina tam sarışın değil ki. Kumral gibi.
-          Olsun, büyüyünce biraz daha koyuya boyatır saçını, sarışın olsun da.
-          Esmer olsa da sonradan koyu sarıya boyatsa?
-          Siyah saçta iyi olmuyor öyle, anlamazsın sen, anlamadığın konulara girme lütfen.
-          Recep dayımın saçını koyu sarı yapıp bi baksak? Belki genlerimizdeki esmerlik boyanmaya uygundur.
-          Ya çekmezse Recep dayına?
-          Ulan az önce çekmesi problemdi şimdi çekmemesi mi problem oldu?
-          Bilmiyorum Muzaffer, korkuyorum!
-          O değil de…çocukların zekası sana çekerse ne olacak? Asıl problem bu bence.
-          Evet ondan da çok korkuyorum aslında.
-          Peki çocuk hakikaten esmer olursa? Ne yaparsın mesela ne olur?
-          Ay bakamam ben esmer bir çocuğa Muzaffer, emziremem onu anlıyor musun? Altını değiştiremem, O öyle yattığı yerden esmer esmer bakarken.
-          Esmer olursa Çocuk Esirgeme Kurumu’na veririz, nasıl fikir?
-          Hiç düşünmemiştim bunu bak.
-          Düşün bunu sen. Nasıl olsa esmer. Atarız sokağa, selpak satar trafikte.
-          Satabilir mi ki?
-          Haklıymışsın.
-          Hangi konuda?
-          Ayrılmalıyız.

2 yorum:

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...