13 Şubat 2012 Pazartesi

BEN:1 BEN:0

Hiçlikten
Geldiğin,
Piçlikten
Bildiğin,
Açlıktan
Öldüğün,

Açlıkla
Geldiğin,
Piçlikle
Kaldığın,
Hiçlikte
Öldüğün

ve

Açıkça
Bildiğin,
Bir düzlem üzerinde yine kendinle değil misin?


-         Nerde?
-         Şurda…şurda bir kenarda yaşayabilirsin. Birazını şimdi yaşa, kalanına sonra bakarız.
-         Olur. Başka kural var mı?
-         Var, çok var, ihlal ettikçe öğrenirsin.
-         Bir şeyin suç olduğunu ben onu işledikten sonra mı öğreneceğim yani.
-         Tabi tabi, rahat ol.
-         Rahatım.

Ben sizi görmüyorsam yoksunuz. Bir isminiz yoksa ya da tanıştırılmadıysak…yine yoksunuz.
Bilmediğim tariflerinizi bildiklerime benzetemezseniz tarafımdan yok sayılır ya da yok edilirsiniz.
Keyfinizce girip çıkabilirsiniz hayatıma, dolaşabilirsiniz…ama mümkünse çimlere basmayın. Ve benim daha öncesinde ellemediğim bir şeyi lütfen ellemeyin.

-         Yahu! Öyle bir köşede kedi gibi uyuklamakla geçmez bu hayat! Yırtık bir hırkayı sürükler gibi de sürükleyemezsin peşinden!..hayatını.
-         Nedenmiş? Az bi gülümsesene sen.
-         Yok ya ben gülerim.
-         Gül anasını satiim.

9 yorum:

  1. Anlamakta bayağı zorlandım ama anladığımı söylim:),sen bana gül ben sana kahkaha atayım,herşeyin ilki bende olsun,hayat paylaşınca güzel tarzında bişeyler mi :)

    YanıtlaSil
  2. alakası yok:)
    gülmesi istenen varlık hayatın doğruluk cetveli...sürekli doğru yolu tarif eder, o yola davet eder bu varlık.
    "o kadar nasihat edeceğine bi gülümsesene" anlamında bir talepte bulunuyor...kusurlu ve kusuruyla da "iyi" olabilecek insan.
    varlığın "yok ben gülerim" demesi de "benim gülümsememi bekliyor oluşun ne kadar da komik" manasında.

    YanıtlaSil
  3. iyi de neden açıklama yazdım ki ben böyle!!! kendi kendine anla işte kardeşim, böyle saçma açıklama faaliyetlerine düşürme beni:)

    YanıtlaSil
  4. sağol ya kendi kendimin bana hayrı yok sevabına açıkladın aro :) bi de doğruluk cetveli pek gülmüyor ki o sebepten hep yanlış yola sapılıyor :d

    YanıtlaSil
  5. Açıklamasız olmuyor ama:)

    YanıtlaSil
  6. anlaşılmaz olunca daha bi sanatsal olur belki falan...diye düşünmüştüm ben ama:)
    şaka şaka...düşünmeden yazdım, ben anlıyorum, kalanı sizin probleminiz:)

    YanıtlaSil
  7. O halde sorup yazmayız bi daha olur biter:)Anlaşmak şart değil zaten,maksat muhabbet olsun:)

    YanıtlaSil
  8. açıklama yapmak; bir şişe kolanın kapağını açmak gibidir...içilmesi mümkün hale gelir belki ama gazı kaçar:)

    YanıtlaSil
  9. ne kedi gibi uyuklamak ister canım ,ne de yağmur yağsa da dolansam tadında dolaşmak ..kabulu olmayan yakarışlardayım farkında olmayarak ..

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...