19 Nisan 2011 Salı

SORULAR

2 yıl boyunca diş teli takarak dişlerini düzelten birisi diş telini çıkarttığı gün ölürse… Mesela bi kazada…Daha fazla üzülmek gerekir mi ? Diş tellerine ödenen paraya acınmaz herhalde de arkasından “diş tellerini de yeni çıkartmıştııı!” diye ağıt yakılabilir.
Bi otopsi videosu izlemiştim, ceset genç-güzel bir bayana aitti, memeler neşterle kesilmişti ve doktor memenin içinden çıkardığı silikonu sallamıştı kameraya doğru…Allaam ne acayip!

“Aklında zoru olmak” ne demek tam olarak? Zor olan ne?

“Beni öldürmeyen şey beni güçlendirir.” anladık… Ama buradan beni güçsüzleştiren her şeyin beni öldürmek zorunda olduğu sonucu çıkmaz mı? Kaç kere ölür ki bi insan?

Bütün sesler evrene yükselip orda bir yerlerde toplanıyormuş. Kim gitmiş nasıl öğrenmiş bilmiyorum ama öyleymiş…İç seslerin de yükselip toplandığı ayrı bir evren var mıdır? Varsa hangi evren daha gürültülüdür?

Bi de Güneş'in türk olduğundan şüpheleniyorum...Doğmayı unutuyor bazen çünkü. Olabilir mi böyle bir şey?

Bu insanlar nasıl bu kadar kolay emin olabiliyor? Bildikleri bir şey mi var bilmediğim?

İnsan doğası özünde kötücülse sevme isteğinin kaçınılmazlığı bunun cezası mıdır? Ya da tam tersi midir? Nasıl genelleyeceğiz bunu? Ne çok zor!

Ego kendi ağzından büyük müdür? Nereye gidiyor ya bunca yediği?

Ne zaman öleceğim acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...