28 Mayıs 2017 Pazar

KENAR MAHALLESEL NOT

Yazlığın verandasındayım, kitap okuyorum, sahuru bekliyorum. Donuyorum! Haziran geldi neredeyse Allah'ım bu ne soğuk! Ama içeri de gidemiyorum çünkü hanımeli muhteşem kokuyor. 
Hal böyle iken soğuk-sıcak demeden çalışan çağrışım treninin lokomotifini tetikledi işte sonra bir şeyler, kendimi Necati Abi'nin bir repliğini hatırlamaya çalışırken buldum. Google sağ olsun, şöyle demiş güzel abimiz:
Öfkeyi teselliyle tedavi ederken kaşı gözü yarmışız azıcık, yüreği kanatacak kadar. Ki bizi bozmaz. Yürek yaraları ile havaya girmek erkeğin şanındandır. 

Ah be güzel abim, nasıl güzel özetlemişsin öyle. Bu repliği yazan Ali Ulvi Hünkar; yahu nasıl bir güzel adamsın sen! Bir keresinde de Necati Abi'ye "aşk acısı şık durmalı üzerinde" diye nasihat ettirmiştin gençlerden birine...elde kağıt kalem baştan bi daha mı izlesem yoksa şunu?


Sığ olmayan bir ruha sahip olup da şu diziyi (Sultan Makamı) izlememiş olanlar bilmeliler ki büyük ziyandalar!
Bu kenar mahalle edebiyatı cümleler burada dursun...çok zarifler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...