7 Ocak 2017 Cumartesi

Bİ ÇEŞİT ŞİTAİYE

Bir türlü yağamayan kar nihayet yağdı, hem de olan bütün hıncını çıkartırcasına, böyle kelimenin anlamına hakkını vererek yağdı.
Acayiptir kar, kadere doğrudan etkisi vardır.
Dogvil'de (hayatımın filmi, tek geçerim!) filmin sonlarına doğru "gerçek" diye yağar o lanet kasabanın üzerine, fakat Grace'in çekelemek zorunda kaldığı özgürlük düşmanı bir demir tarafından pürüzsüz temizliğinin lekelenmesi uzun sürmez, gerçeğin yerinde gözü olan yalan, gerçeği böğründen bıçaklar. (Hep böyle olur bu.)
"Bir hakikat kalmasın alemde Allah'ım nihan!"
Kadere etkisi doğrudandır çünkü planları revize etmeye zorlamak doğası gereğidir. Gitmek isteyenler gidemez, kalmak istemeyenler kalır...yahut gitmek isteyenler başka yere gider, kalmak isteyenler başka yerde kalır. Bahane arayana bahane verir, bahane sevmez hevesleri öldürür, yeni hevesler türetir falan işte, bütün kaderi kafasına göre yeniden yazmak en öz tabiatıdır, çok kıskanç bir diktatördür, kendinden başka dikte edicilere tahammülü yoktur...kış lastiğiniz olsa bile!
Parmaklık gibidir, suçluları toplumdan tecrit etmeye de yarar, bebeklerin yataktan düşmelerini önlemeye de, neresinden tutsan çok güzel bir güzelliktir.
Dün gece evde değildim (gelemedim) ve eve az önce sığındım, pazartesi sabahına kadar çıkmaya da hiç niyetim yok. Tavuk aldım, pilav yapacağım ve salebim var.

Kar diyorum...keşke gerçekten gerçek olsa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...