4 Haziran 2011 Cumartesi

N'OKUR?

Sayın sevgili okur;

Tanışıyor muyuz? Bir “okuma bağı”mız var mı yoksa tüm bu laf salatalıklarınının yerine sana iki salkım üzüm verecek bi “üzüm bağı”nı mı tercih ederdin?

Yazdıklarının okunmasını beklemeyen ve sırf yazıların zıvanadan çıkmasını engellemek adına herkesin okuyabileceği bir yere yazan birinin…bu açıklamadan dolayı da kibri kesin, samimiyeti şüpheli birinin…yazdıkları…bilmem ki… sanırım bu cümle düşük kalacak böyle.

Bir kelime ararken google üzerinden buraya düşmüş olabilirsin ki eğer böyleyse ahbaplığımız kısa sürecek demektir. Değilse tanıyorsun beni sen…ve yapacak daha iyi bir işin yok:) İzin ver kısa bir süreliğine de olsa senin için üzüleyim.

Beri yandan bir şekilde buraya nasıl geldiğini öğrenmem mümkünken kim olduğuna dair en ufak bir fikir sahibi olmama izin vermiyor sistem. Mesela buraya google’a “oktay’a mektuplar” yazmak suretiyle ulaştığını bilebiliyorum….blogdaki şiiri copy-paste yaptıktan sonra bu sekmeyi kapatacağını da tahmin ediyorum. Facebook üzerinden geldiğini de görebiliyorum. Hangi ülkeden giriş yaptığını görebiliyorum.  Ancak kim olduğuna dair en ufak bir fikrim olamıyor…eğer iz bırakmazsan tabi ki. İzden kastım yorum yapman ki kimse yapmıyor onu. Bazen de konuşurken söylüyorsun bloga baktığını. Ama girenlerin % 99’unun kim olduğuna dair fikrim yok gene de.

Karanlıkta göz kırpmak gibi ama öyle değil de sanki. 

Neden yazdığımı tam olarak bilmiyorum biliyor musun? Net bir amacım ya yok ya da o amacın ne olduğunu ben bilmiyorum.

Sen de göz kırpar mısın ha okur?

Düzenli olarak bir çok farklı yerden buraya giriş olduğunu ve geliş şeklinden aranan sayfanın direkt bu sayfa olduğunu biliyor olmama rağmen….direkt bu sayfanın neden arandığını bilememek tuhaf…biliyor musun sayın okur? Sen de az tuhaf değilsin ama aziz okur:) Hatta benim kadar tuhafsın sen de.




7 yorum:

  1. benim için üzülme ,batmış balık yan gider...:)

    YanıtlaSil
  2. senin gibi bir okurumun olması bana gurur veriyor ümran:)

    YanıtlaSil
  3. bir göz kırpsam ha olur mu taa malatyadan ...

    YanıtlaSil
  4. Bu yazı harika olmuş :)bir süredir okuyorum yazdıklarınızı instagram sayesinde buldum burayı, okumaya devam edeceğim .

    YanıtlaSil
  5. Beğenmenize sevindim, içinizde tutmayıp söylediğiniz için de teşekkür ederim😊

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...