1 Haziran 2011 Çarşamba

İDÜĞÜ?

Hazirana da girdik hayırlısıyla…Haziran da bize girmez inşallah:p

“Aman” çok ilginç bi kelime, türlü çeşit bir dünya şey üretilebiliyor kendisinden. Türkçe öğrenmeye çalışan birisinin bu kelimeyle dost olması zor hayli. Tuhaf da bir samimiyete sahip iyi mi.

İyi.

Ceplerinde nasihat reçeteleriyle dolaşanlara gıcık oluyorum, önce bi dinle bari yaa. (Beni değil, reçete kurbanını dinle.) Sonra da anlamaya çabala azıcık. Anlayamazsın biliyorum ama, dene bari. Kullandığın bir dünya klişe kelimeden başka kelimeler de var Türkçede, “empati” mesela:p

Değer mi yaa di mi?..Nereye değer mi? Çarpma da bir değmedir ki...

Aut ile doksan arasında bir çizgi var (direk) sadece. Çok acayipsin lan hayat :p

Shine da yalan oldu, konser değil kanser anasını satayım.

Hakikaten ya şu iyimserlik manifestocuları toplanıp saadet zinciri gibi bişi kursalar ya…Dolandırsınlar birbirlerini.

Oyun kötü değildi aslında ama…Galiba ben tiyatroyu sevmiyorum:) Neden sevmediğimi de bu gece anladım, egzajere etmelerinden rahatsız oluyorum.

Aman beee!!!!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...