9 Kasım 2010 Salı

MELANKOMİK NOTLAR 8

Türk solunun içinden romantizmi çıkarınca geriye ne kalır? Hiç bir şey…
Romantizmlerini yapay yollardan tatmin etmek için iki kolu olması gereken adamı tek kollu bıraktılar, sadece olumsuzluk püskürtmekle olmuyor işte.  Azıcık izan, azıcık insaf?

İş var eleman yoktu…Şimdi ikisi de yok!

Hangisi daha tehlikeli?
a)     a) Aç çekirge sürüsü,
b)      b) Toplu halde maça giden fanatik taraftarlar,
c)       c) Hafta sonu piknikçileri,
d)      d)  Fotoğraf avına çıkmış fotoğrafçı  kafilesi.
Doğru cevap a, çekirge sürüsü tabi ki:)

İlginç olacağı kesin…Güzel de olsun lütfen…Mümkünse de çok güzel.

şlskşsdkdfcşskdfcşşdlkaşckfgjugşk

Suistimalin her türlüsü kötü. Suistimale tahammülsüzlük de kibir kaynaklı, nefsine ağır geliyor insanın.

Işığım bol olsun:p

dün gece uykumda sıçradım
beni mi çağırdın suna su
nereye gideceğiz ha


Bizim kuşak eteğini kapalı tutması gerektiğini  öğrenmiş ama eteğinin kapalı olduğundan bir türlü emin olamayan şüpheli ve beceriksiz kız çocuğuna benziyor. Her an kullanıma hazır bir suçluluk duygusu, belirsizlik ve bunların kaçınılmaz ürünü kararsızlık en öz sermayemiz…
Bir şeylerin öncüsü olduğumuzu öğrendiğimizde geç olmuştu çok.

Türev kadın isimleri ne kötü...Adile, Sadiye, Şükriye, Aliye gibi...Kendilerine ait değilmiş gibi, emanetmiş gibi. Asiye öyle değil ama.


"Gurur" kelimesinin doğal anlamının "onur" iken ikincil olarak "kibir" manasına da gelmesine çocukken şaşırdığımı hatırlıyorum. Ne alakaları vardı ki? Hem bir anlam gayet olumlu iken diğer anlam son derece olumsuz, nedendi ki? Anladım ki tek anlamı varmış o da "kibir"miş, onur başka bir şeymiş.

Ne güzel di mi? Evet hem de çok:)

Kendimden bişi rica ettim, yapmadım. İsteyenin bir yüzü.

Geri daha geri lütfen. Başlamışken en baştan başlamak lazım.

Kağıt havlu marifetiyle bir sinek öldürdüm az önce. Bunu en son ne zaman yapmışımdır kim bilir … Hak etmişti ama, çok fena taciz ediyordu. Kulak mememde de sivilce çıkmış! N’ooluyo yaa!

Deveyi yardan uçuran bir tutam ottur.
Allah'ın değirmeni yavaş döner ama ince öğütür.
İt baharı görürmüş ama yediği taşın hesabını Allah bilirmiş.
Kul plan yaparken felek gülermiş.
Ne güzel ifadeler bunlar yaa, hem ince hem isabetli.



Düştüğüm minimum kilonun üzerine sadece 2 kilo alarak kilomu sabitledim sanırım, uzun zamandır aynı kilodayım, afferim bana, pek bir fitim şükür:) az yemeye devam:)
Bi de şu sigarayı bıraksam:(

"Kilon kaça lan senin?" diyesim çok çok fazla sayıda kişiye...Ya benimki?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...