29 Kasım 2010 Pazartesi

MELANKOMİK NOTLAR 9

bir hafta koştur koştur otobüslü arap ellerinden sonra hafta sonu da edirne'de koştur koştur...önümüzdeki hafta sonunun da dinlenmeli olmayacağı şimdiden biliniyor ve 4-5 gündür kafamı kaldıramıyorum hastalıktan! akşam da ifsak'ta olacağım. hangi akla hizmetim ben?

insan sever mi, ister mi, istenmeyi mi ister, istenmeyi mi sever? hepsini de yapar mı yoksa? peki hepsini aynı anda yapabilir mi?

halep'te aklım kaldı.

dal rüzgarı affetse kaç yazar anasını satiim, kırılmış.

mest-i hab-i naz ol cem et dil-i sad paremi
kim anın her paresi bir nevk-i müjganındadır.
yani; naz uykusundan sarhoş ol da bin parça olmuş gönlümü bir araya topla... ki onun her parçası bir kirpiğinin ucundadır. (gözler kapanacak da gönül bir araya gelecek, ümide bak)

kafamı hissetmiyorum sanki şu sıralar. hastalıktan değil, düşüncelerim uyuşmuş sanki. değişik ve güzel. öfkesiz ve aynı zamanda tutkusuz günler...aynı kaynaktan besleniyorlar neticede!

"miş gibi" yaşayanlara tahammülsüzlüğüm değişemiyor ne yazık ki! bayağılıklara da alışamadım:(
güzel böyle güzel, camın arkasından seyredermiş gibi her şeyi....devam.

2 yorum:

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...