28 Ocak 2019 Pazartesi

MELANKOMİK NOTLAR - 41



Şu yavru kedi kadar aklım olaydı iyiydi :)

Yıpratıcı hakikat bakımından zengin deneyim… diye bişi var. Öğrenmek iyidir tabi de dersler çok blok!

2019’dan dileğim: panda gibi bir yıl olasın.

Güzel haber: kötü şeyler bitiyor.
Kötü haber : güzel şeyler de bitiyor.
Haber: bitiyor.


4 ay önce işim, 3 ay önce evim değişti, 1 ay önce arabam. Yaklaşık 1 aydır da sigara içmedim. (Başlarsam gelip sileceğim bu cümleyi) 

Çirkin orospu gibiyim, ne cennet umurumda ne dünya.
Ömer Hayyam demiş. Unutmiim ben bunu, dursun bu burda.


Twitter’da ne kadar çok ve lüzumsuz küfür var yahu, bu ne ergenliktir!

İnsan neyin içinde olduğunu bilmediği için, içinde ne olduğuna dair fikri de yanılmış bir zandan öteye gidemiyor.

Superonline nakil yapmayı bir türlü beceremediği için 2 ay internet yoktu evde, tv izlemeye çalıştım, olmadı, bir-iki istisna hariç yayınlar full pespaye! Kitap okuma saatlerim arttı ama, o iyi oldu. En son boşandım Superonline’dan da öyle internet bağlatabildim. O öfkeyle iki telefon numaramı da Turkcell’den taşıdım, güzel oldu böyle. Türk Telekom’dan da uzak durmak gerek, göz göre göre 900 liramı gasp ettiler. Bu şirketler bir daha asla!

“Hazzı değerinden eksiğe bozdurmak” dedim geçen bir sohbette! Böyle cümleler kurabileceği konuşmalara temkinle yaklaşmalı insan ama uzak da olmamalı :)

Modern hayatın özeti: en çok pandik atan kazanır, yiyen kaybeder.
Sonra kaybedenler ölür.
Kazananlar da ölür.
Herkes ölür, sen pandiği hatırla :p

Çarha feryadı tanin-endaz olursa gam değil,
Bais-i feryadı meşhur olmasın bir kimsenin.
Şeyh Galip
Yani; aşığın feryadı gökleri inletse problem değil, yeter ki feryadın sebebi dile düşmesin.
Çok güzel di mi? Evet.

“Deprenmeden dil dudak, sözü işiten gelsin” diyen Yunus Emre’nin beklentisi nasıl da tavan di mi? Ben şahsen dil, dudak, el, kol ne varsa deli gibi hareket ettirdikten sonra anlaşıldığımda mutlu oluyorum, o düzey bir halden anlamak nerdee?

Whatsap’ta son görülme zamanları kapalı insanlara şüpheyle yaklaşıyorum. Hele mavi tıka dönmeyi engelleyenlerin yatacak yeri yok! :)

Bir ayrılık konuşması:
Ben, kendim olabilseydim ilk iş kendimi kandırmayı bırakırdım. Senin beni kandırmaktan vazgeçmen içinse başka biri olman gerek. İyisi mi git sen.

Neredeyse bir yıldır melankomik not yazmamışım. Yuh!

2 yorum:

  1. Saçmalamak da erdemdir deme öyle ya hu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimi savunuyorsun Cübbeli'yi mi Özdil'i mi? Savunmazsın sen onları bence :)

      Sil

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...