28 Nisan 2017 Cuma

NOT

2-3 dakikalık ilgisiz bir viral Facebook videosu izledim bu akşam ve aydınlandım, pek çok şeyi anladım.
Meğer bir şiirle ilgiliymiş her şey. Galiba son cümlede kinaye var...galiba değil, var.
Kaçıncı "düşünür"deyim bilmiyorum, bitirip bitirip tekrar başlıyorumdur belki de, mümkün... ki bu mizansende düşünen ben olmamalıydım ama evdeki şiir çarşıya uymadı.
Keşke bu akşam dışarı çıksaydım.
Belanın hep kötü konuşmaların neticesi olduğu düşünülür, halbuki konuşmaların asıl bela getireni güzel olanlarıdır. Anlatsam anlaşılır ne demek istediğim hatta anlatmaya lüzum bile yok, anlatılmışı var, bir beyit yazsam şuraya apaçık netleşir her şey ama melali öyle çok aşikare etmek olmaz.
Öyle işte, plansız bir akşam aydınlanmasının hışmına uğramış bir beynin rontgeni kabilinden bu not da burada dursun.

Not: Kar suyu gibi nasıl da içe işliyorlar, nasıl da inceler...
https://www.youtube.com/watch?v=GZMHTMK6X3c
https://www.youtube.com/watch?v=wVnjoWU3Cb4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...