15 Ekim 2012 Pazartesi

İÇİMDEKİ ERDENER ABİ


-          Erkeklere güvenmiyorum çünkü onlar hayal kırıklıklarımın baş mimarı oldular hep ve ayrıca……….
-          Bi seviş düzelirsin.

-          Tecimsel kaygılı primitif edinimler var oldukça türk tiyatrosundan bir şey beklenmemeli, bu bağlamda.............
-          Halka çıkmaya çalış.

-          Ben anı yaşamak gerektiğini düşünüyorum.
-          Anına koyiim.

-          Anılar peşimi bırakmıyor üstad, her şarkının yüreğimde ayrı yeri var adeta, her kadehte bir anım gözlerimin önünd….
-          Senin de anına koyiim.

-          Şimdi bunun sevgilisi aslında ötekiydi ama berikinden de çocuğu olduğu için eski sevgilisine dönemiyo. Yalnız ötekinin çocuğunun babası nerdendi  anlamadım tam, gece tekrarını vercekler bi daha seyretçem.
-          Elektriği israf etme.

-          Panpa kasıyo beni o ortamlar amk.
-          Bi sus!

-          Ay sen ne diyosun çocuk top trend! Hem cool hem de çok emoşınıl biri annıyo mısın?
-          Anlamıyorum!

-          Şimdi bu sene sınava bir ay kala falan benim psikolojim bozuldu tabi çalışamadım biraz ondan yani, bu sene de kazanamadım ama seneye kesin……….
-          Tanıdığım bir tornacı var.

-          Tamam, senin fikrindir, ben tabi saygı duyuyorum ama……….
-          Duyma!

-          Koyun bu halk koyun, ayakta uyuyor.
-          Bi sen uyanıksın  anasını satiim:p

-          Çok da umrumda… gör bak köpek gibi arayacak beni o, aha şuraya yazıyorum.
-          Yazma oraya buraya.

-          Benim hayattaki tek reçetem sevgidir sevgili seyirciler, sevgi varken başka ilaca ne hacet, insanlar keşke bunu anlasa, savaşlar olmasa vır vır vır…
-           Bu laflar para içinse sahtekar, değilse malsın.

-          Dostum katılacaksın sen de di mi haklı eylemimize, sesimizi duyurmak için eylemce konuşmalıyız dostum.
-          Eylence anlayışıma terssin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...