6 Mart 2012 Salı

REDDETME-AYRILMA SEBEPLERİ


-          Bakış açılarımız kafiyeli değildi.
-          Redkit’e inanmıyordu.
-          Babamın annesinde gözü varmış zamanında, kardeş sayılırız.
-          Vücut sıcaklıklarımız uyuşmadı. (Birinden birinin ateşi var)
-          Boyu çok kısa. (9 cm)
-          Ne kadar farklı biri olduğumu yeterince fark etmedi.
-          Kültür farkımız vardı, teyzesinin ailesine “teyzemgil” diyordu mesela.
-          “Sex on the beach”i yanlış anladı.
-          Güldürürken düşündürmüyordu.
-          Film seyrederken Jude Law’a iç geçirdi aleni.
-          Barındırdığı iç acılarının toplamı 180’in çok üzerindeydi.
-          Aynı kişi ikimizin de eski sevgilisi çıktı.
-          Çok fazla “fark etmez” diyordu.
-          Ayılınca beni hatırlamıyordu.
-          Tweetleri yeterince cool değildi.
-          Garsonu “hooop” diye çağırdı.
-          İlk buluşmamızda bana pazarladığı şeylerden satmaya kalktı.
-          Eski sevgilisine benden “eski sevgilim” diye bahsetmiş. (Neyin peşindeyse          artık!)
-          Arabaya biner binmez içinden duaya başlıyordu fısır fısır.
-          Anneme “abla” diye hitap etti.
-          Eski erkek arkadaşıma kaba davrandı.
-          İlkokul öğretmenini aklından çıkaramamıştı.
-          “Anal”ı annelik duygusu sanıyordu.
-          Caz konserinde horladı.
-          Su grubuydu, hem de tipik.
-         Öpüşürken gözlerinin açık olduğunu gördüm.
-          Randıman alamadım.

2 yorum:

  1. benden de moda olanlar gelsin :)
    -sen daha iyisini hak ediyorsun-
    -kafam çok karışık ve vaktim olmuyor ,işler yoğun _
    -bir ilişkiden yeni çıktım _
    -Ama senin diploman yokmuş :(-
    -aynı çocuk gibisin ,benim hiç çocuk büyütecek halim yok:( _ gibi,gibi,gibi,gibiler.... ..(çok yazınca ne kadar anlamsızlaşıverdi :)

    YanıtlaSil
  2. seninkiler fazla gerçekçi olmuş ama:))

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...