27 Aralık 2010 Pazartesi

Bİ SİTTİR GİT

Sana diyorum 2010 ! Ne lüzumsuz bir yıldın sen, düş artık yakamdan, cehennem ol!

Biliyorum ki geçen sadece zamandır bazen ..Giden zamanın, yanında bazı şeyleri de götürmesi, belirginleri belirsiz kılması çok anlatılan bir şeydir, burdan başlayıp bi dünya laf eder durur insanlar. Ama bazen geçen sadece zaman oluyor işte, geçiyor ama geçirmiyor. Akan suyun derinlerdeki kumları yerinden oynatamaması gibi.

Başıma gelenleri yaşıyor, başıma gelecekleri bekliyorum. Çekiştirmekten, çekiştirmenin faydasızlığını gördükçe daha da çok yoruluyor insan, kendi haline bırakasım oluyor ama o da olamıyor..Kendi haline bıraksam, kendimi bıraksam, kendimi kendi halime bıraksam, kendimi rahat bıraksam...Güzel olur herhalde ne bileyim...

2010 orta yerinden bıçaklanmış ihtimallerle dolu bir yıldı. İhmal edilmiş ihtimaller çöpe, ihmal edilmemiş ihtimallerse bıçaklanmak suretiyle mezara gitti. Gitme sırası şimdi 2010'da.

Geçenleri gelecek olanlardan "yıl" adlı etiketle ayırmak züğürt tesellisinden başka bir şey değil biliyorum. Biliyorum ki uzun bir ipi eşit ve hayali noktalarla parçalara bölmek o ipin öz niteliğinde herhangi bir değişiklik yaratmaz, biliyorum ki aslolan o ipin sürekliliğidir, biliyorum ki o ipi parçalara bölen gerçek noktalar hayal kırıklıklarıdır, asıl ayırıcı noktalar camdan hayallerin tuz buz olmak  üzere yere düştükleri noktalardır ve hayatımız hayal kırıklıkları arasındaki yaşanmışlıklardan ibarettir. Bilmediklerimse çok daha fazla elbette ama  ağlamasını biliyorum çok şükür.

Yılın numarası değişiyor ey hayat, başka emrin var mı?

Bu arada fikir değiştirdim ben, dil-i mecruh çıkmasın çıkan peykan olsun...lütfen.

2 yorum:

  1. Bu yazını 10 yıl sonra okumuş oluyorum ve 2020 için de aynı dilekleri diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2021'in vasat olmasına razıyım, 2020 hele bi gitsin de di mi? :)

      Sil

Öne Çıkan Yayın

ÇOK GÜZELSİN GİTME DUR NOKTASI

Şahsi tarihimizin tekerrür ede ede gözümüze sokmaya çalıştığı toplamda sadece tek bir şey vardır belki de: O aslında öyle değil. Taz...